KIŞLIK KIRMIZI BİBER

MERHABA SEVGİLİ OKUYUCULARIM BU GÜN SİZLERE DİFRİZE KOYMAK İÇİN KIRMIZI BİBER TARİFİ VERECEĞİM KIŞIN MÜKEMMEL BİR SALATA OLUYOR HEM SAĞLIKLI HEM DE VİTAMİNLİ
   







                                                                               





       MALZEMELER


Kırmızı biber
Buzdolabı poşeti


YAPILIŞI


Biberleri yıkayalım bir fırın tepsisine dizelim fırını önceden ısıtalım  250 derecede pişirelim fırından çıkarınca bir poşete koyalım ağzını kapatalım bir saat kadar bekletelim kolay soyulması için sonra tek tek kabuklarını soyup çekirdeklerini çıkaralım dörder beşer buzdolabı poşetine koyup ağzını kapatalım difrize koyalım kışın çıkarıp ince ince doğrayıp sarımsaklı yoğur zeytin yağı tuz koyup iyice karıştıralım
afiyet olsun


Yorumlar

  1. ah kışın nede güzel yeniyor bu bibeler..bende yapıp koydum difrize ..ama ben ızgarada közleyip tencereye koyuyorum kapağını kapatıp 15-20 dk bekleyince cabucak soyuluyor kabukları..afiyetle yemek nasip olsun insallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık.
    kışın sana gelip yemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba güzel yorumun için çok teşekkür ederim=)
    her zaman beklerim bloguma sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. ben bu sene çok az yaptım,biraz daha yapmak lazım,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. BU SENE YAPMAK NASİP OLMADI DAHA
    ELLERİNİZE SAĞLIK SİZİ İZLEMEYE ALDIM

    YanıtlaSil
  6. her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim tabiki beklerim gelin beraber yiyelim hepimize sağlık versin allah sevgiler

    YanıtlaSil
  7. elinzise saglık ablacım

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim adsız keşke isminide yazsaydınız sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar