FINDIKLI ŞEKERPARE

 MERHABA SEVGİLİ OKUYUCULARIM SİZLERE UZUN ZAMANDIR TARİF VEREMEDİM ÇÜNKÜ BİRAZ RAHATSIZDIM EVDE YATARKEN CANIM ŞEKERPARE İSTEDİ BİRAZ İYİLEŞİNCE TEPSİ TEPSİ ŞEKER PARE YAPTIM SİZLERLE BU TARİFİ PAYLAŞMAK İSTEDİM  UMARIM BEĞENİRSİNİZ SEVGİLER



 MALZEMELER

Resim yazısı ekle

1 Su bardağı pudra şekeri
3 Çorba kaşığı margarin
1Çay bardağı sıvı yağ
3 Adet yumurta birisinin sarısı üzeri için
1 Su bardağı dövülmüş fındık
1 Çay bardağı irmik
1 Paket kabartma tozu
1 Paket vanilya
12 Kaşık buğday unu tepeleme

ÜZERİ İÇİN

Yumurta sarısı
Tane fındık

ŞERBETİ İÇİN

5 Su bardağı toz şeker
5 Bardakta su
 2 Dilim limon


 YAPILIŞI

ŞERBETİN HAZIRLANMASI

Bir tencereye suyu şekeri koyup kaynatalım .Kaynamaya başlayınca altını kısalım beş dakika daha hafif ataşde kaynasın bu arada limonları da ilave edelim şerbet sıcak olmalı kaynar değil.

YAPILIŞI

 Bir yumurtanın sarısını ayıralım üzeri için  un hariç bütün malzemeleri derin bir kapta karıştıralım sonra unu ilave edip kulak memesi kıvamında yoğuralım   ceviz büyüklüğünde parçalar yapıp ortasına tane fındık koyup yumurta sarısı sürelim 170 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirelim  pişince bir iki dakika sonra  şerbetini sıcak dökelim
NOT  Herkes kendi fırınına göre pişirsin kalabalık ailelerde malzemelerin ölçülerini çoğalsın benim gibi  fındık yerine ceviz,yada fıstık kullanılabilinir.
afiyet olsun

Yorumlar

  1. Selamlar hayirli aksamlar ziyaretiniz beni memnun etdi ve bu nefis tatliyi gördüm nefis görünüyor ellerinize emklerinize saglik sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İadeyi ziyarete geldim canım ellerine sağlık çok sever ve sık yaparım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok güzel gözüküyorlar..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. deliciosas galletas, qué ricas!!! bsts

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok güzel olmuş. olsada yesek şimdi. bloğunu izlemeye aldım artık daha sık görüşeceğiz

    YanıtlaSil
  6. Şekerpara çok severim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. şu görüntü beni benden aldı. keşke yapabilsem de yesem. ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  8. her birinize çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Eline saglik nefis oldugu belli sekerparenin resimlerden..sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun.şeker pare nefis olmuş,elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim hepinize sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Asiye paylasim yok..umarim tekrar rahatsizlanmadin? Yogunlugun nedeni ile ara verdin diye dusunuyorum. Son zamanlarda hem memleket teki olaylar hem yaz hepimiz uzak kaldik..sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. rahatsızlığım hala devam ediyor azalmış ağrılarım da olsa ama hemen bir paylaşım yapayım arkadaşım beni merak etmen sevindirdi çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar