BULGURLU VE PİRİNÇLİ BİBER DOLMASI


MERHABA  SEVGİLİ  OKUYUCULARIM BU  GÜN SİZLERE YİNE DĞİŞİK  BİR  DOLMA TARİFİ VERECEĞİM  UMARIM  BEĞENİRSİNİZ  BEN  YAZDAN  DİFRİZE  KOYMUŞTUM  KIŞIN  YAPTIM HARİKA  OLDU


       MALZEMELER

1 Kg dolmalık biber
1,5 Su bardağı bulgur
1 ,5Su bardağı pirinç
2 Baş kuru soğan
1Kaşık biber salçası
1 Fincan sıvı yağ
2 Orta boy domates
Maydanoz
Tuz
Karabiber
1 Tatlı kaşığı acı pul biber



   YAPILIŞI

Sıvı yağı tencereye koyalım soğanları ince ince doğrayıp kavuralım salçayı ilave edelim bulguru pirinci yıkayıp ilave edelim tuzunu kırmızı biberi,kara biberi ilave edelim 2 bardak sıcak su koyup karıştıralım yarı pişmiş olsun dinlendirelim maydanozları ince ince kıyalım pilava karıştırıp dolmalık biberleri tek tek dolduralım üzerlerini domatesle kapatalım üzerine kadar gelecek şekilde sıcak su koyup pişirelim


Afiyet Olsun...





Yorumlar

  1. dolmaya bulgurda yakışıyor gerçekten.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. EVET BEN UZUN ZAMANDIR DENİYORUM HELEDE ACILI SEVENLER İÇİN YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Oi querida, gosto das suas receitas saudáveis, parabéns,obrigada pelo comentário, bjos.

    YanıtlaSil
  4. yorumlarınız için teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tam rejime uygun derken pirinç girdi işin içine. :) Acaba sırf bulgurdan da olurmu?

    YanıtlaSil
  6. tabiki sade bulgurlada oluyor isterseniz neden olmasın ben öylede yapıyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bizimkilerde bulgurun lezzetine pek alışık değil daha sağlıklı yaşam için onları alıştırmak içim me yapabilirim diyordum bu nefis yemek tarifni buldurdu Allah inşaAllah bu gün tarifinizi yapmaya niyetliyim anneanemin adıda asiye idi Rabbim anneanemin elinin o güzel lezzetini bizlerede nasip etsin Paylaşım için teşekkürler hayrlı nurlu günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu fark etmemişim çok sevindim geçde olsa size cevap hazmı geldi içinden 🙋‍♀️🙋‍♀️

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar